Witaj 

Chciałam zaprosić Cię do mojego świata gdzie wiele rzeczy, sytuacji czy nawet mojego podejścia do świata jest zwyczajnie NIETYPOWE...

Dzisiaj nie opowiem Ci dużo o sobie, chciałabym żebyś poznawał mnie po trochu, z każdym postem więcej, chciałabym również traktować to miejsce jako swoją osobistą terapię. Wiem to pewnie dość banalne ale właśnie tego dziś potrzebuje. 

Mam 30 lat, prowadzę własną działalność gospodarczą, praca z klientem pozwala mi rozszerzać swój zakres wiedzy i poglądów na życie i o życiu, niby to nic takiego ale uwierz mi, ilość tych historii opowiadanych przez lata robi wrażenie... Moje osobiste doświadczenia doprowadziło mnie do miejsca w którym szukam odpowiedzi na wiele pytań i ciągłego poszukiwaniu sensu, właśnie chciałabym żeby ten blog tym był, naszą wspólną podróżą, drogą którą codziennie podąża każdy z nas, może i Ty znajdziesz jakieś wskazówki czy może nawet odpowiedzi. 

Dziękuje, do przeczytania <3  

Komentarze